כתובת: גבעת גאולה 1 רמת גן 52215 טלפון: 077-2105001 פקס: 077-5611355 ע.מ: 69924504
שירותי מחשוב
1

חיוניות קיום תוכנת הנה"ח ישראלית בקוד פתוח

המחסור בתוכנת הנהלת חשבונות בקוד פתוח הוא חסם עיקרי ומהווה צוואר בקבוק בפני חדירת תוכנות קוד פתוח בפריסת ענן או בפריסה מקומית למרחב העסקי והארגוני בישראל. אחרי הכול גם פעולות כספיות של עסקים וגם פעולות כספיות של ארגונים ללא מטרות רווח (עמותות) צריכות לבוא לידי ביטוי בפעולות חשבונאיות במערכת ניהול חשבונות ממוחשבת...

על פי החוק בישראל, בית תוכנה, או אפילו אדם פרטי, המפתחים מערכת ממוחשבת להנהלת חשבונות נדרשים לרשום את התוכנה -ואת מי שעומד מאחוריה- במחלקה מיוחדת ברשות המסים בתהליך מייגע שנמשך כחודש וחצי מרגע הגשת הבקשה עד לקבלת אישור הרישום.

אין כיום תוכנת הנהלת חשבונות שהיא גם כתובה בקוד פתוח, וגם חינמית, וגם רשומה ברשות המסים זולת לינט. תוכנת דרורית קיימת אבל פיתוחה נפסק בשנת 2008 וגם לא חודש אישור הרישום שלה ברשות המסים. אורי עידן -מפתח דרורית- פנה לפתח את Ifreelance שהיא אומנם חינמית אבל ככל הידוע לנו לא פורסם קוד המקור שלה ומוצעת לשימוש כשרות ענן בלבד, וודאי שלא קיים API המיועד לשילובה בתוכנות עסקיות אחרות.

דרישות משתנות חדשות לבקרים של רשות המסים בישראל (ייצוא קובץ אחיד בשנת 2008, דיווח מע"מ מקוון מתחילת 2010 ועוד היד נטויה) הופכות את "גיור" תוכנות הנהלת חשבונות/ERP קוד פתוח מחו"ל לסיוט בלתי מתקבל על הדעת, כאשר כל גרסא מעודכנת המגיעה מחו"ל נדרשת לעבור שינויים והתאמות לדרישות רשות המסים הישראלית ולאחר מכן נדרשת לעבור את התהליך המייגע של אישור הגרסא החדשה ברשות לפני פרסומה והפצתה לציבור.

לכן יש צורך בתוכנת הנהלת חשבונות ישראלית פשוטה, המבצעת פעולות הנהלת חשבונות נטו, הפועלת על פלטפורמה עצמאית שאיננה תלויה בתוכנות ERP ו-CRM מורכבות, ולכן קל יהיה להתאים אותה לדרישות המשתנות חדשות לבקרים של רשות המסים מצד אחד, אבל מצד שני בעלת יכולת להתחבר ולפעול במשולב עם תוכנות ERP CRM כאלה.

פיתוח תוכנת לינט והבאתה לקו הסיום של גרסא 2.0 , פרסומה והפצתה כאשר היא כוללת API המיועד לאינטגראציה בינה לבין תוכנות CRM, ERP ,VOIP ובמיוחד כאלה שבנויות על תשתית WAMP/LAMP בקוד פתוח עשויה לשמש מנוף אדיר לפתיחת שערי המגזר הארגוני-עסקי לתוכנות קוד פתוח עסקיות רבות נוספות, כאשר המצב הנוכחי של שימוש בתוכנות מסוג זה במגזר הזה הינו עגום בכל קנה מידה אפשרי.

.

מענה לאיומי אבטחת מידע

הקדמה-רשימת האיומים

המידע הצבור במחשבים ובשרתי החברה הם מרכיב חיוני להמשך קיומו של כל עסק. אובדן המידע או חשיפתו למתחרים עלול לגרום לקריסת עסקים. מחקרים מראים ש-43% מהעסקים שחוו אובדן מידע אינם מחדשים את פעילותם יותר לעולם, 51% נסגרים תוך שנתיים ממועד האירוע ורק 6% שורדים את האירוע הטראומטי. לכן, מקובל היום בארגונים עסקיים ליצור חומות הגנה רב שכבתיות על המידע האגור במחשבים, כנגד ארבעה איומים מרכזיים:

      א.      תוכנות זדוניות (תוכנות רוגלה, סוסים טרויאניים, ווירוסים ותולעים)

      ב.      האקרים (מכל הסוגים- החל מאלה הפועלים מטעם מתחרים, וכלה בעצמאיים תאבי הרפתקאות מקוונות)

      ג.       מחיקת מידע או פלישה למידע חסוי על ידי עובדים שאינם מורשים(בשגגה או בזדון)

      ד.      כשל חומרה. (החל מקלקול שגרתי בדיסק קשיח וכלה בשריפה או גניבה פיסית של השרתים/מחשבים)

מענה לאיומי אבטחת מידע א': תוכנית התאוששות מאסון-מניעת אובדן מידע

אובדן מידע נמנע על ידי תכנית ונהלים קבועים וידועים מראש להתאוששות מאסון של אובדן מידע, הכוללים:

  • תוכנית גיבויים בתוך ומחוץ לאתר העסק.
  • נהלי התקנה מחדש ושחזור של שרתים כתובים וקבועים מראש.

תוכנית מסוג זה היא מענה חלקי, אבל הכרחי, לכל ארבעת האיומים הללו. אנשי אבטחת מידע רבים מדי שמים דגש יתר על בניית חומות הגנה באמצעות תוכנות אנטי וירוס ופיירוולים למיניהם ומזניחים את נושא בניית תוכנית ונהלים להתאוששות מאסון, ובכך חוטאים לתפקידם. אחרי הכול, נהלים טובים עשויים לחסן את הארגון לחלוטין בפני אסון אובדן המידע.

למרות זאת אף איש אבטחת מידע ראוי לשמו, לא ישב ויחכה בחיבוק ידיים לווירוס, האקר או עובד ממורמר שימחק לו את כל המידע בשרת על מנת שיוכל לבצע הליך התאוששות מאסון, מכיוון שמטבע הדברים זהו הליך שעלול להמשך יום עבודה ואף יותר כאשר ביצועו בדרך כלל כרוך בהשבתת מערכות המחשב והשבתת העובדים שעובדים עליהם. יתירה מזו, הליך התאוששות מאסון כזה איננו נותן מענה לבעיית זליגת מידע חסוי לידיים לא מוסמכות, כגון, עובדים לא מורשים מבפנים, או האקרים מבחוץ.

מענה לאיומי אבטחת מידע ב': Firewall והרשאות-מניעת זליגת מידע חסוי לאנשים לא מורשים

הגנה מחשיפת מידע לעיני משתמשים לא מורשים מורכבת מחומת הגנה בעלת 2 עד 3 שכבות (תלוי עד כמה המידע רגיש):

  1. הגנה ברמת הרשת כולה בפני חדירת האקרים לרשת המשרדית, היא שכבת הגנה הכרחית. בדרך כלל משימה זו תהיה מוטלת על ראוטר-פיירוול טוב בעל מנגנון הגנה פאסיבי של סגירת "חורי" רשת ( port filtering), וגם מנגנוני הגנה אקטיביים כגון:         Stateful Port Inspection (SPI)  Intrusion Prevension System (IPS)
  2. שכבת הגנה שניה היא בניית מערכת הרשאות המיועדת בעיקר למידור גישה לא מורשית של עובדים למידע, אך היא נותנת מענה טוב גם לבלימת ההסתננות של האקרים מבעד לשכבת ההגנה הקודמת. ניתן לעיין כאן במאמר נפרד על נושא זיהוי משתמשים והרשאות על מנת להבין נושא מורכב זה לעומק.
  3. שכבת הגנה שלישית (לא הכרחית אלא אם יש חשש אמיתי מפני זליגת מידע) היא פיירוול תוכנה ברמת המחשב והשרת הבודד, המיועד לבלימת חדירה של בעלי כוונות זדון שכבר הצליחו לחדור את שתי שכבות ההגנה הקודמות. מנהלי רשת אינם נוטים ליישם שכבה זו בדרך כלל בארגונים, מכיוון שיישומה כרוך בהערמת קשיים על גישת הרשת של המשתמשים וכרוכה גם בהטלת אחריות עליהם לבעיות אבטחת מידע שאינן נהירות להם די הצורך.

מענה לאיומי אבטחת מידע ג': אנטי וירוס-מניעת אירועי זליגה/אובדן מידע בעקבות פגיעה של תוכנות זדוניות.

כאמור רצוי להגן על מערכות המחשב מפני אובדן/זליגת מידע בעקבות פגיעה של תוכנות זדוניות, על כן חשוב מאוד לבחור את מערכת ההגנה הנכונה על מנת לבנות חומת הגנה תלת שכבתית כנגד תוכנות זדוניות המורכבת מהשכבות הבאות:

  1. מידע/תוכנות מהאינטרנט. משימה זו מוטלת בדרך כלל על הראוטר-Firewall. כאשר הוא בנוי למלא תפקיד של אנטי וירוס ברמת הרשת כולה הוא נקרא: UTM ((unified threat management
  2. שכבה שנייה תפקידה לגונן על שרת הדואר האלקטרוני שהוא שער הכניסה העיקרי לתוכנות זדוניות כיום... בדרך כלל מוטלת משימת ההגנה בשכבה זו על תוכנת אנטי וירוס מיוחדת לשרתי דואר.
  3. שכבה שלישית המגוננת על כל אחד מתחנות העבודה והשרתים ברמת המחשב הבודד. הגנה זו נחוצה בעיקר כנגד תוכנות זדוניות שעלולות להגיע ממדיה נשלפת (דיסקים ניידים, CD וכדומה), אבל גם כשכבת הגנה נוספת כנגד תוכנות זדוניות, המסתננות מבעד לטבעות האבטחה החיצוניות ברמת הרשת. בדרך כלל מוטלת משימה זו על תוכנת האנטי וירוס הסטנדארטית המוכרת לנו מכל מחשב ביתי. ההבדל היחיד הוא, שבדרך כלל בארגונים תהיה תוכנת ניהול מרכזית המנהלת את תוכנות האנטי וירוס בכל אחד מהמחשבים והשרתים. ניהול מרכזי כזה מטרתו להקל על עומס העבודה של מנהל הרשת וכולל בין השאר תזמון הורדת עדכוני אנטי וירוס, ותזמון סריקות עומק של ווירוסים בכל אחד מהמחשבים.

ארבעה מסלולים אפשריים למתן שרותי מחשוב לעסקים הם:

  •         מסלול שירות "פרילנס"

    החיוב יתבצע על פי שעות עבודה בפועל שירותי מחשוב.
    שעות העבודה המחושבות הן שעות באתר הלקוח ושעות מעבדה.

  •         מסלול שירותי מחשוב לפי "בנק שעות"

    עלות בגין שרותי מחשוב לעסק תחושב בהתאם לכמות שעות שתוזמן מראש.
    מסלול זה יכול בקלות להוזיל בעבורכם עלויות.
    בהזמנת תכנית זו התשלום מתבצע מראש עבור מספר שעות עבודה שנרכשו.

  •         מסלול שרות "ריטיינר"

    חיוב כולל לפי כמות תחנות עבודה ושרתים ללא התחשבנות על שעות עבודה.

  •        מסלול שרות "מיקור חוץ" : מסלול שרות שמשתלם בדרך כלל עבור עסקים בעלי 70 מחשבים ו-3 שרתים   ומעלה. במסלול זה טכנאי מחשב/מנהל רשת/איש אבטחת מידע עובד יום עבודה מלא או חלקי מספר ימי עבודה בשבוע ואף שבוע עבודה מלא-הכל לפי הצורך והמוסכם מראש.

     התמחור במסלול זה הוא לפי שעות עבודה בפועל שהתבצעו במשך החודש השוטף, תשלום בסוף חודש הבא.

    הערות:
    * בכל המסלולים הנ"ל התשלום הוא על שרות בלבד. במידה וישנה בעיית חומרה ודרושה החלפת רכיב -התשלום עליו הוא נפרד- ויתבצע בנוהל הצעת מחיר, כאשר אין הלקוח מחויב לקנות אותו מהחברה .

    ** מובן שאת המענה הטוב והמקיף ביותר נותנים מסלולי ה-"ריטיינר" ו"מיקור חוץ" ולא תמיד הם היקרים ביותר. מסלולים אלה מהווים למעשה גשר להעברת האחריות על מערכת המידע העסקית -מהעסק אלינו- והקלה ניכרת בעומס הכרוך בתחזוקתה ופיתוחה, ולכן אלה המסלולים המומלצים ביותר.  

    *** ישנה אפשרות לעבור ממסלול שירות אחד למסלול שירות אחר.

    שרותי מחשב | שרותי מחשוב | שירותי מיחשוב

תכונות VTIGER CRM

תוכנת ה-CRM Vtiger פותחה כתוכנת קוד פתוח תחת רישיון GPL על ידי קהילה המונה מאות מפתחים, נסיינים ומעצבים מכל רחבי העולם המשתפים פעולה ביניהם דרך קהילה אינטרנטית. הקהילה פעילה ודינמית מאוד וקיימת תמיכה הדדית פורה בין המשתמשים בה (קרוב למיליון הורדות של התוכנה...). התוכנה מוצעת חינם להורדה, לשינויים לצורך התאמה, להתקנה ולשימוש ללא כל הגבלה מלבד ההגבלה של המשך הפצתה כתוכנת קוד פתוח.

יחד עם זאת התוכנה מסופקת ללא כל אחריות אלא אם נרכשה חבילת תמיכה, התקנה, התאמה והטמעה מתאימה אצלנו או אצל חברות תמיכה אחרות. אנא פנה/י אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לחבילת תמיכה/הטמעה/התקנה וכו'.

 תכלית קיום תוכנת ה-CRM היא לשמר מאגר מידע של כל היסטוריית צורות הקשר השונות בין העסק לבין לקוחותיו. כל ההתכתבויות במיילים, ההתקשרויות הטלפוניות, SMS ,כל הצעות המחיר,ההזמנות, קריאות השרות וכדומה אמורות להיות שמורות במערכת ה-CRM על מנת לדלות את המידע הזה ולאתר אותו בקלות לכל מטרה שהיא בעת הצורך. לדוגמא: הגשתם הצעת מחיר ללקוח, הרמתם טלפון ללקוח לוודא שהוא קיבל אותה ולדעת איך זה מתקדם. פעם, פעמיים ושלש קיבלתם תשובה "עוד לא החלטנו, תמתין". עברה שנה, וכבר שכחתם מכל העניין ופתאום בוקר בהיר אחד הלקוח מתקשר ואומר "אנחנו מקבלים את הצעת המחיר בוא תוציא הזמנה, נחזיר אותה חתומה ונתקדם בעסקה"... עכשיו אתה יושב ומזיע זעה קרה, ומחשבה אחת בראשך: איפה אני אמצא את הצעת המחיר שהגשתי לפני שנה.... בתיקיות של דואר שנשלח באאוטלוק? בתיקיית הלקוח שאתה מחזיק בשרת? אולי הצעת המחיר נמחקה בפרמוט שעבר המחשב לפני חודשיים? עד כמה זה ייראה לא מקצועי בעיני הלקוח אם חלילה לא תמצא בסופו של דבר את ההצעה הזו...?

כאן תוכנת ה-CRM מתגלה במלוא עוצמתה מכיוון שהכול מקושר אליה ועובר דרכה. בשלוש לחיצות אתה מגיע להצעת המחיר הנשכחת מלפני שנה מכיוון שהיא שמורה בכרטיס הלקוח, מעדכן מחירים והופך אותה להזמנה לחתימת הלקוח בלחיצת כפתור ושולח אותה במייל ללקוח בלחיצת כפתור נוספת.

 

להלן חלק מהתכונות רבות העוצמה של Vtiger בגרסא 5.2.1 בעברית מלאה . כל התכונות המופיעות למטה, קיימות בברירת מחדל, מיד עם התקנת התוכנה בגרסא המוצעת אצלנו באתר להורדה והתקנה אלא אם צוין במפורש אחרת לגבי תכונה מסוימת:

ניהול מכירות/שיווק

1. ייבוא כמויות בלתי מוגבלות של לידים (לקוחות פוטנציאליים) ממקורות שונים בפורמאט של קבצי CSV סטנדרטיים או קליטת לידים אוטומאטית מאתר אינטרנט. ניהול התקשרויות ללידים.

2. המרת ליד ללקוח פעיל בלחיצת כפתור.

3. הפקת הצעות מחיר,הזמנות עבודה/רכישה, וחשבוניות בפורמאט PDF ובעברית . (המסמכים הנ"ל לא מוכרים על ידי רשות המסים אלא אם בוצעה על ידנו אינטגראציה של VTIGER עם תוכנת הנהלת חשבונות לינט המוכרת על ידי רשות המסים. פנה אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע אינטגרציה כזו)

4. אפשרות רישום/הקלטה אוטומאטיים של שיחות טלפון נכנסות/יוצאות בהיסטורית הפעילות של הלקוח במידה ובוצעה על ידנו אינטגרציה מול מערכת טלפוניית IP נתמכת קיימת או מערכת שהוקמה על ידנו. פנה אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר לביצוע אינטגרציה כזו.

5. רישום אוטומאטי של הודעות דוא"ל הנשלחות/מתקבלות דרך התוכנה מ/אל לקוחות/אנשי קשר תחת היסטוריית הפעילות שלהם. (אפשרות לאינטגרציה של Outlook באמצעות outlook connector –כלומר גם מיילים שנשלחים/מתקבלים דרך ה-Outlook מ/אל לקוחות/אנשי קשר בעלי כתובת מייל המופיעה במערכת Vtiger יישמרו אוטומאטית במערכת)

6. שליחת SMS ליחיד/רבים דרך התוכנה (מותנה בהתקשרות ובתשלום אל ספקי SMS מוכרים בארץ) ושמירת הודעות הטקסט בהיסטוריית הפעילות.

7. ייבוא וקישור ידני של כל סוגי הקבצים בתור מסמך שמור המשויך ללקוח/איש קשר. (מתאים לשימור לשם קלות איתור עתידי של חוזים, הקלטות שיחות, תמונות, קטעי ווידאו וכן הלאה)

אוטומציית שיווק

1. הגדרת מסעות פרסום: יעדים, פלח שוק, עלות מתוכננת/בפועל וכו'. שיוך לידים, אנשי קשר ולקוחות מסוימים למסעות פרסום ספציפיים. הקצאת מסע הפרסום לאיש מכירות יחיד או קבוצת אנשי מכירות.

2. שליחת תבניות מיילים מוכנות מראש באופן המוני ללקוחות, לידים ואנשי קשר לפי חתכים מוגדרים.

3. תפוצה של SMS ללקוחות, לידים ואנשי קשר לפי חתכים.

ניהול מלאי/מוצרים

1. ניהול מאגר ספקים.

2. ניהול מוצרים כולל רישום שם הספק,תאריכי רכישה, תחילת אחריות, תום אחריות, מספר קטלוגי אצל הספק/יצרן, כמות במלאי, מחיר רכישה/מכירה וכו'.

3. הפחתה אוטומאטית של כמות מוצר במלאי בעקבות הפקת חשבונית/הזמנת רכש של לקוח לגבי מוצרים המופיעים בהזמנה/חשבונית.

4. אפשרות להפקת הזמנת רכש אוטומאטית מספק או תזכורת מייל אוטומאטית להפקת הזמנה מספק, כאשר כמות המוצר במלאי מגיעה לסף קבוע מראש.

5. אפשרות להפקת קטלוג של כל המוצרים או לפי חתכים חלקיים בכמה צעדים פשוטים.

6. אפשרות להפקת מחירונים של כל המוצרים או לפי חתכים חלקיים בכמה צעדים פשוטים.

7. אפשרות לאינטגראציה בתשלום של מערכת המלאי והמוצרים של ה-Vtiger אל מול אתר מכירות אינטרנטי על מנת להציג מחיר וזמינות במלאי עדכניים באתר המכירות. פנה אלינו לקבלת הצעת מחיר.

תמיכת לקוחות

1. ניהול קריאות שרות תאריך/שעת התחלה וסיום, סה"כ שעות/ימי תמיכה, נושא, בעיות שעלו בשיחת התמיכה, תאור הפתרון וכו' כולל *הפקת טופס (*תוספת ייחודית שלנו לתוכנה) קריאת שרות לשם החתמת לקוח והשארת העתק אצלו.

2. ניהול בנקי שעות שרות. קריאות שרות סגורות גורעות אוטומאטית מבנק שעות שהלקוח רכש.

3. פורטל לקוחות (לא מותקן בברירת מחדל, המודול נמצא כאן) הכולל ניהול רשימת אנשי קשר מורשים לשם פתיחת קריאות שרות דרך האינטרנט, עיון בהיסטוריית הצעות מחיר, חשבוניות, הזמנות רכש וקריאות שרות שבוצעו על ידי איש קשר מוסמך מטעם הלקוח.

4. אפשרות אכסון קריאות שרות נבחרות במאגר מידע נגיש לשימוש אנשי התמיכה הפנימיים ו/או אנשי קשר מורשים של לקוחות (דרך פורטל הלקוחות) לשם ייעול הטיפול באותן סוגי תקלות בעתיד. כל זאת בלחיצת כפתור.

ניהול ותיאום פעילות עובדים (אנשי מכירות, אנשי תמיכה, מנהלי מחלקות וכו')

1. ניהול משימות עצמי או הקצאת המשימות לעובדים כפופים יחידים או קבוצות עובדים. כולל היזון חוזר בצורת דוח ביצוע חלקי/שלם. שיוך משימות בהקשר של לקוחות/אנשי קשר/קריאות שרות.(אפשרות של סנכרון המשימות מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)

2. ניהול עצמי של פגישות והתקשרויות טלפוניות עתידיות או הקצאתם לעובדים יחידים וקבוצות בהקשר של לקוחות/אנשי קשר/קריאות שרות. כולל תזכורות קופצות. (אפשרות של סנכרון פגישות והתקשרויות טלפון מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)

3. הגדרת אירועים חוזרים (פגישות, משימות, התקשרויות טלפוניות) על עצמם בלחיצת כפתור. (אפשרות של סנכרון מ/ואל ה-outlook באמצעות outlook connector)

4. ניהול לוח שנה ארגוני משותף המציג באופן אוטומאטי חלונות זמן פנויים/עסוקים של כל אחד מן המשתמשים בתוכנה.

5. אפשרות לתזכורות מייל אוטומאטיות בהקשר של משימות, פגישות וכו'

6. ניהול פרויקטים ואבני דרך בפרויקט, כולל שיוך עובדים, לקוחות, אנשי קשר ומשאבים לפרויקט.

גמישות בהתאמת התוכנה

1. אפשרות להוספת כמות בלתי מוגבלת של שדות נתונים מותאמים אישית לכל אחד מרכיבי התוכנה. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)

2. אפשרות לשינוי תפריטים מובנים. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)

3. הפקת מסמכים תחת פרטי החברה והלוגו שלה. (ניתן להגדרה על ידי משתמשים מורשים בלבד עבור כל המשתמשים האחרים בחברה)

4. אפשרות להסתרה של רכיבי תוכנה בלתי רלוונטיים לחברה על מנת לפשט את השימוש בה. (למשל במידה והחברה אינה עוסקת בתמיכת לקוחות ניתן להסתיר את כל המרכיבים הקשורים לתמיכה)

5. קביעת תצוגות מותאמות אישית ומתוכן בחירת תצוגת ברירת מחדל על ידי כל אחד מן המשתמשים בתוכנה בכל אחד ואחד ממרכיבי התוכנה.

6. קביעת מטבע בסיס ומטבעות נוספים בעלי שערי חליפין ניתנים לשינוי ידני מול מטבע הבסיס.

דוחות

1. 10 דוחות מובנים מראש.

2. בנית דוחות מותאמים אישית על ידי חיתוך מאפיינים של כל פירור מידע האגור במערכת.

3. הפקת גרפים מותאמים אישית.

4. אפשרות להגדרת תיקיות דוחות מותאמות אישית.

ניידות

1. במידה והתוכנה מותקנת על גבי שרת פנים ארגוני, ניתן לגשת לתוכנה מכל מחשב פנים ארגוני המותקן בו דפדפן אינטרנט על ידי כמות משתמשים לא מוגבלת ובו זמנית. במידה ופותחים גישה מהאינטרנט אל השרת שעליו מותקנת התוכנה, ניתן לגשת לתוכנה מכל מחשב בעולם המחובר לאינטרנט ושמותקן בו דפדפן אינטרנט.

2. מודול פשוט למכשירים ניידים: באמצעות התקנת המודול הנ"ל (המודול מסופק חינם כאן) יש אפשרות לגשת מכל מכשיר נייד לכל המודולים החשובים בתוכנה. הגישה היא לקריאה בלבד והיא זמינה למשתמש רק כל עוד המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט. (עלולות לחול על המשתמש הוצאות נוספות עבור גלישת אינטרנט סלולארי)

3. מודול מתקדם למכשירים ניידים: באמצעות התקנת המודול הנ"ל יש אפשרות לגשת ממכשירי Iphone ו-Android (בעתיד הקרוב מתוכננת גרסא גם ל-Blackberry) עליהם מותקנת תוכנת לקוח Vtiger mobile (התוכנה היא בתשלום כאן ). התוכנה מאפשרת גישת קריאה לכל המודולים החשובים ומאפשרת אף עריכת פריטים קיימים ויצירת פריטים חדשים בחלק מהמודולים, והיא זמינה למשתמש רק כל עוד המכשיר הנייד מחובר לאינטרנט. (עלולות לחול על המשתמש הוצאות נוספות עבור גלישת אינטרנט סלולארי)

אבטחת מידע

1. בקרת גישה ברמת הארגון.

2. בקרת גישה ברמת המשתמש הבודד.

3. שיוך משתמשים להיררכיית תפקידים אנכית והקצאת הרשאות וזכויות לפי התפקידים המובנים במערכת. אפשרות ליצירת תפקידים נוספים ומיקומם הנכון בהיררכיה הארגונית.

4. בקרת גישה ברמת הקבוצה.

5. במידה והתוכנה ו/או פורטל הלקוחות שלה נגישים דרך האינטרנט, מומלץ להגדיר גישת SSL המצפינה גם את שם המשתמש והסיסמא שהמשמש מזין על מנת להתחבר למערכת וגם את תעבורת המידע מהמחשב של המשתמש האינטרנטי לבין שרת ה-Vtiger הפנים ארגוני, על מנת לא לחשוף את המידע הרגיש של הארגון שמכילה המערכת, ליירוט על ידי האקרים. התוכנה אינה מאפשרת תקשורת SSL מאובטחת בברירת מחדל עם התקנתה, יחד עם זאת יש לנו ניסיון רב באינטגרציה של SSL לתוך ה-Vtiger על מנת להפוך את השימוש בה למאובטח ביותר. פנה אלינו על מנת לשלב תכונה זו ב-Vtiger. השירות הנ"ל הינו בתשלום ומותנה ברכישת SSL certificate מספק מוסמך.

6. גיבוי אוטומאטי מתוזמן-יומי של מאגר הנתונים של התוכנה לשטח אחסון המחובר מקומית למחשב (אפשר גם ל-USB) או לשרת FTP חיצוני.